غنچه

Manure

کود های آلی با افزایش قابلیت جذب عناصر غذایی پر مصرف و کم مصرف در خاک ، به اصلاح خاک و بستر گیاه کمک نموده و موجب افزایش عملکرد محصول می‌گردندهمچنین کود های آلی به دلیل وجود کربن بالا، تعادل کربن نیتروژن را در خاک تنظیم کرده و موجب حاصلخیزی خاک و رشد خوب گیاهان می شوندارزش اصلی کودهای آلی به علت تغییرات فیزیکی است که در خاک ایجاد می‌کنند. کود های آلی منور از بهترین منابع اولیه و با بهترین تکنولوژی روز جهان بصورت کمپوست، پلت و مایع تولید می شوند.

چشم انداز ما

شرکت سحاب غنچه با گذشت بیش از 27 سال از تاسیس خود با جذب کارشناسان نخبه و فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه های کشور و با بکارگیری مجهزترین تجهیزات بدنبال شناسایی ، فرموله و بومی نمودن کارامدترین نهاده های کشاورزی می باشد.

محصولات منور

کمپوست گاوی

پلت مرغی

مرغی مایع

محصولات غنچه گروپ

شرکت سحاب غنچه در نظر دارد جهت تکمیل کادر فروش خود از متخصصان، فارغ‌التحصیلان و یا دانشجویان رشته‌های مهندسی کشاورزی (ترجیحاً آقا) با روابط عمومی بالا و فن بیان قوی در استان‌های ذیل دعوت به همکاری نماید.
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش فرصت‌های شغلی در سایت مراجعه فرمایید.

1- استان تهران
2- استان خراسان بزرگ
3- استان خوزستان
4- استان فارس
5- استان گلستان
6- استان همدان

استخدام
تمامی محصولات شرکت سحاب غنچه به دو طریق محلول‌پاشی و آبیاری قابل استفاده است.
از شروع دوره رشد 3 الی 4 مرتبه به فاصله هر 15 الی 20 روز استفاده از کود مایع میکروغنچه توصیه می‌شود.
کود مایع میکروغنچه کود کاملی است که عناصر ماکرو و عناصر میکرو را شامل می‌شود و از دو طریق آبیاری و محلول‌پاشی قابل استفاده در فضای گلخانه‌ای و کشت باز می‌باشد.
کود مایع میکروغنچه با داشتن عناصر میکرو کلاته شده به راحتی جذب گیاه شده و سریعاٌ کمبود این مواد غدایی را برطرف می‌سازد.
کود مایع میکروغنچه دارای ترکیبی است که برای طیف وسیعی از محصولات کشاورزی نظیر درختان میوه، مرکبات، صیفی‌جات، غلات، پنبه، پسته، پیاز، سیب‌زمینی، چغندرقند، خیار، گوجه‌فرنگی، هندوانه، خربزه، خرما و گل‌های تزئینی قابل استفاده است.
مصرف متعادل کودهای شیمیایی باعث رشد مناسب محصولات گندم می‌شود. کود مخصوص گندم غنچه مناسب برای تمامی انواع کشت گندم (آبی-دیم) می‌باشد و باعث افزایش راندمان محصول می‌شود.
محصولات شرکت سحاب غنچه قابلیت اختلاط با اکثر سموم موجود در کشور را دارا می‌باشند.